بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Game yang menghina Islam

info tentang game2 yang menghina Islam...so bagi peminat2 games tu...hati2lah ye...Video game yang menghina agama Islam; Bacalah!game yang menghina kita...diminta jasa baik saudara- saudaraku sekalian sebarkan komputer game yang menghina islam:

1.Devil May Cry 3 (untuk platform ps2) Satu adegan dalam game tersebut dipaparkan pintu kaabah sebagai pintu yang menghubungkan di antara dunia syaitan dan dunia nyata... dan yang membukakan pintu tersebut adalah character c.pergi.i. yang telah menyerahkan diri pada kuasa ilmu hitam yang sememangnya islam melarang amalan itu ayat character c.pergi.i. itu ada membaca ayat... kalau tak silap lebih kurang begini permulaannya. .. "wahai pintu yang menghubungkan dunia kegelapan" dan character itu membaca ayat itu didalam kitab yang dipegangnya. .. kalau tak silap kitab bible.. . pasal di akhir scene character tersebut ada menyebut 7 ayat kemusnahan yang tercatit di dalam Bible... "wrath, sloth, lust, gluttony" dan tiga lagi ayat yang aku dah lupa..

2.Counter Strike Condition Zero Deleted First Stage dia.. Kita kena lawan Tembak dengan askar2 yang BERAGAMA islam... Kalau kita sedar.. Masa kita tembak itu.. Kita dengar Askar yang kena tembak jerit.. ALLAHUAKBAR. . JIHADD..

3.Prince Of Persia Pedang pada watak itu.. Ada tulisan Kaligrafi Arabic Alphabatic


"Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun": (Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar.": (Surah Al- Ahzab:71)

Jika kita main game ini bermaksud kita juga menyokong apa yang mereka cuba sampaikan & mereka lakukan; jadi semoga dapat disampaikan kepada saudara - saudara kita kat luar sana

No comments: